16.3.09

I DON'T GET IT?


I'm just wondering about some comments in the [HOW DO I FEEL?]-post. It clearly says I don't feel OK. But people don't seem to understand, & if they understand & are trying to be funny.. Well, I'm just not amused. I guess I'm too fuckin' scared to laugh at ironic greatthatyou'rehappy-comments. Too fuckin' unhappy.


Ursäkta, men jag hajar fan inte kommentarstugget i [HOW DO I FEEL?]. Försöker ni vara käckt, ironiskt lustiga & skoja om att jag mår gott som en sikmacka trots att det är tvärfel? För uppenbarligen mår jag inte förtjusande i & med vad jag skriver & i & med hur kraftiga mina spiknyktra hallucinationer är (nej, jag ser inte ut sådär på riktigt, jag har gjort mig snyggare i photoshop). Uppenbarligen blir det inte bättre & bättre, för det började ju inte med att jag såg en rosa elefant i spegeln när detta kaos startade & nu bah "*PUHH* jag ser bara ut som en apmänniska idag.."? Nej. Jag mår inte bra & det blir värre & värre.

Klart slut CP-tjut.

19 kommentarer:

Unknown sa...

Idiotiskt att folk kan vara så trögfattade att de inte ens kan förstå en text när de läser en!

och synd att en så vacker kvinnah ska må så dålig!

Men bra att solen sken imorse när jag gick upp & att jag äntligen kan använda min vårjacka!

Puss & Kram

Anonym sa...

människor är cp-sär. jag har blivit asdåligt på att skriva peppande texter så jag skiter i det.

men orka att ba "OH HAPPY HAPPY LITTLE BUNNIES AND THE FLOWERS Å SJUKT SEXIG BILD HÄHÄ BRA INLÄGG LOL LER ASG FLOWERS SUNSHINE BUNNIES" på ett depp-inlägg. liksom stfu.

Anonym sa...

Skriv på. Och bry dig inte vad folk kommenterar. Är i alla fall övertygad att dom inte vill någon illa.

Hang in there. Det kommer vända. Livet är liksom som en puls. Man får försöka träna så att den blir bra. Och det är kanske därför det är extra jobbigt nu, för att du kämpar mot vissa saker. Vad vet jag inte.

Man får försöka komma på vadfan dom där typerna på ens axlar vill egentligen.

Anonym sa...

Nej, vem fan mår bra?
En stark grogg lugnar i alla fall mina nerver. Skål!

Anonym sa...

Är också dålig på pepp & har inget vettigt att skriva i ämnet men förhoppningsvis finns det grader i helvetet också så att det vänder någon gång.

Skinhead Barbiedoll sa...

Ida:
& idag när jag var på MBT:n så fanns det ingen snö i Torsvik, & där var ett snöparadis förra veckan.. våren is cumming hell yeah!!

Molly:
Pepptexter är ingen nödvändighet, men jag fattar fan inte hur jag kunnat bli så missuppfattad :S att jag mår fint, jovisst tjena..

Glänne:
Jag är väl medveten om att dom inte vill någonting illa men jag är trots det lika nyfiken på VAR i texten dom uppfattade fågelkvitter, bättring & segervittring. :| Dock kämpar jag på! Tänker fan inte lägga mig ner & dö nu när jag är så nära målet :) Synd att det där nära är en jävilgt brant backe, bara..

Eurika:
Nå groggar kan ta sig, men lugna nerver kan vara najzat!

valröss:
Känns som att i år blir ett tufft år i&med att jag bryter mig så jävla lös men det är klart, om dt vore enkelt varför skulle det då vara så svårt? Eh.. jag är flummig nu. Måste äta!

Anonym sa...

det kanske enbart handlar om att folk bryr sig coh försöker skriva ngt vänligt, men det fattar uppenbarligen inte du

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Nej, jag VET att kommenterarna var menade som brysig-kommentarer & jag säger inte att det var ouppskattat, men eftersom inlägget handlar om att jag inte mår bra & att det blir värre så är det väl inte så konstigt att jag inte förstår hur det kopplade när dom skrev dom kommentarerna? Eftersom kommentarerna syftade till att jag mår bra & att det blir bättre. Det är ju fel, så därmed: jag är nyfiken.

dr. No sa...

Nietzsche säger att medmänniskornas medlidande är det svåraste att lida. Och vem fan vill ha folks medlidande?
Han förstod en hel del, trots (eller kanske på grund av) sin fullkomligt vansinniga mustasch...

Anonym sa...

du svarar inte på min mejl =(

Anonym sa...

en del folk suger bara otroligt mkt helt enkelt...tyvärr.. men det får oss andra verka lite bättre;)

Anonym sa...

om du vill komma på andra tankar kan du ju alltid läsa senaste om kökschefen!

ta hand om dig

Anonym sa...

Bruttan! Hang in there... tänk på dig själv och att du förhoppningsvis kommer må så jävla bra i framtiden när du slutar med destruktivitet och allt detta jävla elände. Det är så jag försöker tänka, att det är en jävla pain in the ass just nu men i det långa långa långa loppet kommer det göra mig så gott...

Heidi Von Bärsen sa...

Hold on,love! :)
Fyfan vilket jävla folk det finns!
Död åt dom!!

Skinhead Barbiedoll sa...

dr. No:
Medlidande klarar jag mig gott utan. Men att förstå saker klarar jag mig svårt utan & jag förstår inte hur dom tolkade texten positivt så önskar dom kan förklara sig men hittills har det inte skett iaf..

Anonym:
1. jag kollar mail ganska sällan.
2. jag mår väldigt risigt just nu vilket gör att jag fokuserar på annat men tids nog så lovar jag!

Nicole:
Suger tycker jag inte dom gör, men dom förbryllar!

life with a twist of lime:
Försökte hitta den sist jag var i din blogg men icke! :O

Nea:
Jag har alltid tänkt så men det har blivit svårare på sistone för jag är inte vad med demonerna jag nu kämpar mot. Nya fiender jag inte kan, jag inte är beredd på. Men jag försöker :)

Dirty Eddz:
Närå det tycker jag inte, dom har inte varit ondskefulla! bara förvirrande.

Anonym sa...

Nej, vad ska man säga? Kanske tror folk att det blir så mycket lättsammare och bättre efter en kommentar i stil med "oj apa! haha". Låtsas man inte om problemet så finns det inte, "skämtar jag lite dåligt så mår hon bra".

Det är vad jag kommer fram till med min pop psykologi.

Skinhead Barbiedoll sa...

Hanna:
Låter jävligt troligt. I terapigruppen jag går i noterades det nyligen att jag skrattar när jag pratar om mina issues. Dels beror det på att jag tycker om att skratta & skrattar åt dom mest märkliga sakerna, men dels så försöker jag distansera mig från problemen. Det mörka tycks se mindre mörkt ut efter ett skratt, sådär. Det kan vara en anledning till att många har svårt att ta mig på allvar ibland. När jag berättar om ett problem så kan jag garva, le & använda lustiga ord & genast blir det lite enklare att ta i än om jag håller det plain mörkt. Jag vill fortsätta kunna skratta & berätta saker på lustigt sätt men jag vill samtidigt bli tagen på allvar.. knepigt.

Anonym sa...

Can you blame people for caring?
:)

Skinhead Barbiedoll sa...

HORAN:
Men ehh can you blame me för att vara nyfiken på hur dom tolkade min text som någonting positivt?

Som jag har skrivit i x antal kommentarer i detta inlägg så förstår jag att det handlar om omtanke & jag hävdar INTE att det är fel men inte fan förstår jag fortfarande vad omtanke har med förvirrande kommentarer att göra. Jag undrar fortfarande var i min text & bild dom hämtade att jag mår bra, alternativt vad det är för sätt att visa omtanke på att låtsas att det är fint. Jag bara undrar, för jag förstår inte. Nu börjar jag bli galet less på att upprepa mig, skolorna borde införa lite läsförståelse igen.