28.3.09

IF YOU TRY TO FUCK ME UP, YOU'RE GONNA GET FUCKED BACK.


Once again he's bitchin' about how much he hates serious conversations 'coz they bore him & makes him nervous. But if he would use his fuckin' brain a little during them he probably wouldn't be so bored 'coz then he would actually do something & not just wait for the 'hell' to end.

He hates how we seem to have them so often. Well, so do
I! Just 'coz I want them, it doesn't mean I love them. It only means that I'm mature enough to know that it's necessary if I want our friendship to last. I only have these occasionally serious deep talks with my friends that a bit too much tend to be arseholes. With the ones that lie, makes the friendship unfair, let me down time after time after time.

Don't treat me like shit & I'll be the easiest friend ever. Be an ass, & I'll make you pay with my babbling mouth, hurted feelings & trust issues. Screaming at someone who's having a panic attack, becoming the devil when drunk & telling lies do tend to lead to deep talk or broken relationships - any kind of 'em.

I want the deep talk, & I'd like it to come from you for once. So what the fuck do you want?

& he was like, since he was the only one I felt safe with & could be comforted by, I shouldn't have been bitching about his behaviour. *LOLLIZ* I'd rather die than crawl. I'd rather be lonely than being with someone who treats me like trash & I'm supposed to let him get away with it. I'd rather be without him than be with him, accepting his unacceptable way to act.

I've known men like you before.
I don't know them anymore.
Consider that.
& please, consider that I still dine on what you said, since you don't have the balls to make it go away. & it breaks me.

You've got my number.


Det är en favorit i repris när han valpigt, högljutt gnäller om hurdant hat han bär på gentemot seriösa konversationer, ty dom tråkar ut honom & försätter honom i ett nervöst, osäkert hejjagär7årgammal&harkissatnermig-tillstånd. Skulle han bara nyttja sin hjärna undertiden skulle han dock troligtvis inte lika snabbt utsättas för tristess för då skulle han ju faktiskt göra någonting & inte bara sitta & vänta på att 'tortyren' ska upphöra.

*ÅHH* hur han hatar hur vi tycks ha dessa tortyrsamtal så gruvligt ofta. Men, det gör ju fan
jag med! Bara för att jag vill ha dom innebär inte det att jag vill mejka söt, söt kärlek med dom. Det betyder enbart att jag är tillräckligt mogen att veta att det är vad vår vänskap behöver för att inte krakelera. Jag har endast haft upprepade, djupsnacks-samtal med en viss sorts vänner - kvasisvinen. Lögnarna. Kamratorättvisa-förespråkarna. Dom svekfulla.

Behandla mig inte som skit & jag kommer vara skitenkel att ha att göra med. Var en skitstövel & jag biter till med babblade käft, emotionella sår & tillitstrubbel. Att skälla på en panikattackerad, bli djävulen vid fylla & ljuga sig blå tenderar att leda till allvarliga samtal eller trasiga relationer - oavsett typ av relation.

Jag önskar seriöst snack, & jag önskar att det för en gångs skull ska komma från dig. Vafan vill du ha?

& han bah tänkte lixåm typ att eftersom jag inte kände trygghet hos någon annan, kunde söka tröst hos någon annan, så skulle jag inte bitcha angående hans beteende. *LOLLIZ* hellre dör jag än krälar. Hellre är jag ensam än tillbringar tid med någon som behandlar mig som en påse skräp & anser att jag ska vara OK med det. Jag är hellre utan honom än har honom, accepterandes hans oacceptabla manéer.

Jag har känt män som är som du.
Jag känner dom inte längre.
Ha det i åtanke.
& snälla, ha även i åtanke att jag dinerar på vad du sa, eftersom du inte har stake nog att klottra över orden med någonting vänligt & förklarande. & det har fan sönder mig.

Du har mitt nummer.

9 kommentarer:

E sa...

Men are whores.

Natalie sa...

Du ska inte bli behandlad som skräp. Varför har inte du och tompi en uttalad relation?

Skinhead Barbiedoll sa...

E:
Horor e ju najz!

Natalie:
Nä & oftast är han ju go men han ska fan vara en man för sina gärningar när han inte är det!

Vi är icke kära så vi är icke tillsammans :) Enkel kaka.

Natalie sa...

Okej, Ja då har jag fått svar på det då=) Jag har kind of haft en sådan relation, vi flyttade dock ihop och så också. Men vi varken var eller sa att vi var kära i varandra. Skumt det där såhär i efterhand. Hoppas att du snart får må lite bättre iallafall=)

Ljuva duvan sa...

när ska VI hänga?

Candy sa...

Men fan, jag hoppades verkligen att det skulle lösa sig, verkar inte ha gjort det, which sucks big time! Ledsen för din skull. -styrkekramar-

a sa...

"Vi knulla - bra. Vi prata - inte bra. Vi pratknulla - osäker reaktion." I'm telling you; man kan ha allvarsprat MITT i sexandet, han blir förvirrad och.. eh, tagen på sängen (hatar ordvitsar!) och man kan lyckas klämma fram ett par meningar. Jag har gjort det i alla fall. Det funkade. Kanske för att jag hotade; "Jag känner du är fem millisekunder ifrån att komma; ska jag gå min väg eller ska du svara på min fråga?"

Miranda O. sa...

Men vad skedde med min kommentar...?

Är jag så obegåvad att jag misslyckades med att posta den?

Jag får väl samla mig och skriva den igen snart... :P

Aurosia sa...

Sista meningarna bet sig verkligen fast!