30.3.09

SICK BODY, SICK MIND!


Today, my doctor told me I should eat Seroquel for psychosis. The fun part is, at the birthday party there was a short Seroquel discussion & before that I'd never heard of it & today I thought He'll probably give me Seroquel. The not so fun part is that I'm going to eat that shit.

Other things to complain about: my fever is killing me.


Traskade in till min läkare idag & han tyckte jag skulle traska ut ur ett apotek med Seroquel mot psykos. Det lustiga är att en kort Seroqueldiskussion ägde rum på födelsedagskalaset & jag hade aldrig hört om det tidigare & idag tänkte jag att Han kommer säkert att skriva ut Seroquel. Det olustiga är att jag ska äta skiten.

Andra saker att klaga på: min feber dödar mig.

8 kommentarer:

Emelie sa...

Har suttit här ett tag och jag evt inte riktigt vad jag vill säga egentligen, men gillar din blogg. Du är väldigt duktig på att skriva! Ville väl egentligen bara lämna ett avtryck =) Kram!

Candy sa...

Jag har ju Seroquel iaf och jag tycker att det blivit bättre med hallisar, sömnparalyser och paranoia + stämningen... men det fungerar ju olika på alla. Jag hoppas att det fungerar för dig, att det åtminstone lindrar lite!

KRÄM

id sa...

jag hoppas det kommer hjälpa dig.. och att febern går ner snart :)

Hanna sa...

Blir det bättre så hejar jag på team meds, de kan ha apiga bieffekter men brukar ju funka i slutändan. Puss och kram på dig kvinna.

Mika'el sa...

Min roommate kör på dom där, vette tusan hur dom funkar dock :S

Skinhead Barbiedoll sa...

Emelie:
Tack :) *Kraaaamah*

Candy:
Piller brukar ju funka så dåligt för mig men jag får se. Hoppas..

id:
Febern har gått ner tror jag nog men så kom halsont & mens =| Fyzätan.

Hanna:
Nja jag kommer aldrig heja på team meds tror jag, för jag vet vad som skulle funka betydligt bättre för att hålla undan skiten men det finns inte på recept :/ Mediciner känns oftast som nån tråkig nödlösning när man inte får det man behvöer i den naturliga tillvaron. Iaf för mig.

m138ke:
Naj vettefan jag heller.. får se OM dom funkar däremot. :)

E. Riley Page sa...

Hatar seroquel!! -.-

Gustaf sa...

Älskar dig. Du verkar underbar. Jag behöver också psykhjälp.

Signerat / Gustaf Von Heiding