22.3.09

UTMANAD AV SHEENA & GALATEA.


I've been challenged so this will be in Swedish only.


Jag blev utmanad av
Sheena & Galatea.

7 sanningar om mig
1. Jag tycker symmetri är tråkigt.
2. Jag hyser förakt mot människor som snabbt & enkelt blir kära.
3. Jag har en tonårsarmhåla.
4. Jag tycker att folk oftast är rätt fula.
5. Jag spelade fotboll mellan 9- & 16-års ålder.
6. Jag föredrar tjock-TV framför platt-TV..
7. ..men jag tittar i princip aldrig på TV.

Dessa 7 utmanar jag
Amaia.
Fade.
Hysterica.
Lill Lina.
Machinegun.
Party.
Shithead.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Done and done! Men vafan är en tonårsarmhåla? :(

Skinhead Barbiedoll sa...

AMAIA LAYLA:
En svettig jävel som aldrig vill sluta svettas :D Min högra är sån & min vänstra är hur snäll som helst :|

Fejdan sa...

Fääääädi. Fan vad du är snygg.

Anonym sa...

Men fett bra att du har en snäll sådan, sparar liksom på deo!

Anonym sa...

Fotboll sysslade jag också med när jag var i mina younger years! Det var härligt att springa på gröna slätter med en sol som började sakta gå mot skymning *idylliskt*.

Och det där med teenage-armhåla känner jag igen. Minsta lilla värme and it's wet, liksomD:

Anonym sa...

tonårsarmhåla?! was is das?

a sa...

<3 Better late than being pregnant; om jag nu måste vara så jävla vitsig att jag ändrar ordspråket.

Anonym sa...

DONE, babe!

Brave new world sa...

vad är en tonårsarmhåla?

Skinhead Barbiedoll sa...

Fade.:
Snygg kan DU vara!

AMAIA LAYLA:
Yup, min kropp är så jävla ekonomisk. Lägger allt krut på den ena.

ELIN:
Det kanske hänger ihop med att man harspelat fotbolL? =O

Galatea:
Ja mig kan man minsann lita på.. slutligen ;)

e:
DUKTIG KICKA.

terre & david brave:
Kolla andra kommentaren =D

--- sa...

Hade tonårsarmhålor efter kaffedrickande tills jag upptäckte apotekets absolut torr. Tips tips! Gör livet typ 500% mer uthärdligt.

Charlie sa...

hej charlie här igen har ny blogg, vill du gör minf örsta tatuering du målar grymt!


gjorde ett litet inlägg om dig sköning. hoppas det var okej let me knöw ötherwajz!

Anonym sa...

Praktexempel på varför tjejer inte ska pierca bröstvårtan. Its fucked up!

Eva sa...

Du är väldigt vacker.

Jag tycker också att väldigt många är fula, även om jag även tycker det om mig själv oftast också. Dom flesta av dina sanningar stämde in på mig, förutom att jag har två tonårsarmhålor. :S