31.3.09

SATURDAY 28.















10 kommentarer:

Bastardo sa...

SV:
Indeed, an old dirty shootgun

Ja, för fan, en gammal skitig hagelbrakare

Eurika sa...

Svar: jadå! Jag ska på Hultsfred och Emmaboda änsålänge men hoppas att det blir något mer! Dudå?

AMAIA LAYLA sa...

Hej jag är sjukt avis på era fester. INVITE ME nästa gång jag är i schweden.

Izabelle sa...

Jadu, bra fråga. En släng av seperationsångest kanske? Eller så är jag bara en väldigt bad person. Kan inte riktigt bestämma mig :o

Unknown sa...

Älskar partheybilder! Speciellt fina sådana! :D

HORAN sa...

Äre fest elleh? (den typsika festkommentaren, hahha)

Heidi Von Bärsen sa...

hahaha!
En fin kväll med andra ord! :D

valröss sa...

ÅÅÅHH! SPAM! :D

Rebecka sa...

Väldigt snygg människa till höger längst ner här, mycket fördelaktig.

Skinhead Barbiedoll sa...

Bastardo:
Med knall som får döva att höra!

Eurika:
Men det är ju fett många. Jag blir så sjuk av festival så en är ganska lagom för mig.. Blir Peace & Love, ser inte ut att bli nåt mer :)

AMAIA LAYLA:
Klart! Då får jag se till att bli bjuden själv först haha, fick snirkla mig in på denna fest.

Izabella:
Åsså skakar man om allt & så blir det en salig blandning att avnjuta!

Ida:
Jag älskar fina partyn :D

HORAN:
Tror bannemej du är den första som skrivit så :O

Dirty Eddz:
Ja sannerligen!

valröss:
Asså Hippie Jonas förklarade det där med Spam men jag lyssnade inte så det är ett jävla mysterium vad som är krejen!

Rebecka:
Det är för att han bär min ståtliga, magnifikt fantastiska sjal.