29.3.09

ANYWAY YESTERDAY..


  • Hjalmar turned 18.
  • Ferdinand is there for his friends when they need him, if they need him, no matter what it takes. Some people have a bit to learn from him. I won't mention any names but a typical name could be Vargen.. Tåmmpi.. something like that. What do I know..
  • Hippie Jonas was shitfuckin'faced.
  • I have a piercing once belonged to a cock, in my left ear.
Soon I can go to sleep & forget that I live *LONGING ZO!!!1*.


  • Hjalmar fyllde 18.
  • Ferdinand ställer upp för sina kamrater när han är behövd, om han är behövd, oavsett vad som krävs. En del folk har en smula att lära sig av honom. Jag ska inte nämna några namn, men ett typiskt namn skulle kunna vara Vargen.. Tåmmpi.. någonting i den stilen. Vad vet jag..
  • Hippie Jonas var assuperpackad.
  • Jag har en piercing kommen från en kuk, i mitt vänstra öra.
Snart kan jag gå & sova & ignorera att jag lever *LËNGTA SÅÅ!!!1*.

3 kommentarer:

H sa...

från en Hjalmar till en annan, Grattis! (förutsatt att du läser här)

det är tamefan aldrig fel att sova och glömma!

Cilla sa...

sjukt att längta efter sömn för att slippa att bara vaaaaa.
känner så JÄMT.
blähä.

Skinhead Barbiedoll sa...

H:
Sova är en sådan skön jävla fristadskänsla!

Cilla:
& istället lunkar bara pissdagarna på.. lååångsamt, lååångsamt..