15.12.08

I'D LOVE TO..



I'd love to be his nasty, little whore tonight.
I'd love for him to ravage me like I'm
nothing but a fuckdoll for him to use & abuse.
I'd love to feel those orgasms he gives me
vibrate through my cocaine pale winter skin.
I'd love his delicious cum to mess up my mascara,
drip from my lips, being licked up & swallowed by me.


But none of this will happen tonight since Tåmmpi's been a bad boy & fucked with my sexual self esteem a bunch of days ago. Too bad, baby. Too bad..



Skulle älska att få vara hans oanständiga, lilla hora inatt.
Skulle älska att förödas av honom
som om jag bara vore en knulldocka för honom att nyttja & utnyttja.
Vore älskvärt att känna orgasmerna han ger mig
vibrera sig fram genom min kokainvita vinterhud.
Skulle älska att få min mascara kladdig av hans delikata sperma, skulle älska den droppandes från mina läppar, bli uppslickad & svald av mig.

Men ingenting av detta kommer att hända inatt eftersom Tåmmpi har fuckat med min sexuella självkänsla för ett gäng dagar sedan. Synd, sötsak. Synd..

9 kommentarer:

Anonym sa...

Im not so good on English but read my blog ^^

Anonym sa...

You know we all love you, babe.

Anonym sa...

how very poetic ^^ but sad though, hate it when you can't fuck - whatever the reason might be >:(

Skinhead Barbiedoll sa...

natuz:
Kinda pokerish & empty blog, don't you think?

Cindy:
*PURRRRRRRR*

Prinsessan av Sylt:
As I said before.. I'M THE GREAT POET! =)

Anonym sa...

I skipped the english classes but wth..
It's good to have you and your blog back!

Anonym sa...

Lite jobbit då det står på engelska å svenska... man hittar inte fram liksom...orden blandas å man går vilse...börja bara skriva på svenska... så man kan läsa alla inlägg =)

Skinhead Barbiedoll sa...

Anonym:
Tackjotackjo!

natuz:
Omega 3-brist.

Anonym sa...

Jag fattar inte riktigt nu vad som menas med detta då jag fick ett mejl om att jag skrivit omega3 brist... men jag har massor av såna tabletter hemma som jag gav bort hälften av. Jag tycker inte jag behövde dom.

Skinhead Barbiedoll sa...

natuz:
Jag fattar inte heller, men Tåmmpi sa nåt om omega3-brist så jag bah skrev det :D