11.12.08

EY, SANTA! HERE'S MY FUCKIN' WISH LIST FOR CHRISTMAS.

I hate christmas. Don't get me wrong, I love gifts - both to give away (since I'm a sweet, loving & caring little slut) & to get (hey, it's for free & I don't even have to steal!). But I hate that little brat Jesus & the christian stuff he stands for. Like hypocrisy & being lazy hanging on a crucifix all day long, doing nothing, just wasting his fuckin' life away. Despite all this, my christmas 2008 will be traditionally celebrated, though I prefer pizza & cartoon movies for the 24:th of december. But the thing is: above pizza & Lion King, I prefer my man & my man will go to the north of Sweden in christmas time, so what the fuck - I'll join & embrace the christmas spirit! ..Or my man's cock. After all - I'm a girl who just love hard parcels.

& the other thing is, Tåmmpis family wanted me to write a wish list. I was like *WTF?!?*, but OK, even if it won't be fair since I'm poor & only can give them like headache or lapdances. So I wrote my fuckin' list & I hope everyone is satisfied!

  • Moisturizing cream for my roadkill face.
  • Black nail polish.
  • DVD: 12 Monkeys.
  • Water receptacle for my hamsters.
  • Aqvarel paper.
  • Basic braids.
  • Plastic surgery.
  • Black nylon pantyhose (size S).
  • Leave-In-Balsam for my hair.
  • Gift card for a hair salon witch rocks at bleaching hair.
  • Peace on earth (*NAAAH.. REGRET*).



Jag hatar julen. Missuppfatta mig inte nu, jag älskar presenter - både att ge bort (eftersom jag är en söt, rar & omtänksam liten slyna) & att få (hey, det är gratis & jag behöver inte ens stjäla!). Men jag hatar den där snorungen Jesus & det kristna han står för. Typ hyckleri & att vara en lat en & hänga på ett korshelvete hela dagarna, inte göra ett skit, kasta bort sitt liv. Trots detta kommer min jul 2008 firas på traditionellt vis, även om jag föredrar pizza & tecknat den 24:e december. Den glasklara saken är dock: framför pizza & Lejonkungen föredrar jag min karl ska åka till Sveriges norra vidder så, vafan - jag hänkar på & omfamnar julglädjen! ..Eller min karls kuk. Jag är ju trots allt en brud som bah älskar hårda paket..

En annan sak är den att Tåmmpis familj önskade en önskelista av mig. Jag bah *WTF?!?*, men jaja, även om jag är för fattig & bara kan ge dom huvudvärk eller lapdances. Så jag skrev min jävla önskelista & jag hoppas att alla är belåtna!
  • Fuktkräm till mitt överkörda ansikte.
  • Svart nagellack.
  • DVD: 12 Monkeys.
  • Hamstervattenflaska.
  • Akvarellpapper.
  • Bassnoddar.
  • Svarta nylonstrumpbyxor (S)
  • Hårinpackning.
  • Presentkort på hårsalong som rockar på att bleka hår.
  • Fred på jorden (*ELLERÄHVAFANNEEEJJE*).

5 kommentarer:

Anonym sa...

I've sent this wishlist in a multi-recipient mailconversation including all of my family. you're gonna get them braids!

<3 you, hotbitch87

Skinhead Barbiedoll sa...

Thompi:
I DO HOPE THERE'LL BE A SANTA HANDING THEM OVER!!!!

Thompi sa...

it'll probably be an illiterate, snotnosed 3 or 9-yearold, im 'fraid...

Skinhead Barbiedoll sa...

May I steal them?

Skinhead Barbiedoll sa...

& I DO mean the kids. They should be my slaves.